Občina Gorenja vas - Poljane
Poslovni čas sprejemne pisarne: | |
ponedeljek, torek in četrtek | od 8. do 15. ure |
sreda | od 8. do 17. ure |
petek | od 8. do 13. ure |
Uradne ure občinske uprave: | |
ponedeljek | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 15. ure |
sreda | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 17. ure |
petek | od 8. do 10. ure in od 11. do 13. ure |
Na delovna dneva 24. in 31. decembra se poslovni čas in uradne ure začnejo ob 8. uri in končajo ob 13. uri.
Za uporabo socialnih vtičnikov kot so Like, Share in Follow gumbi omogoči zunanje piškotke
PRORAČUN OBČINE, FINANCE
Katarina Dolenc
(04) 518 31 09
E-pošta: katarina.dolenc@obcina-gvp.si
ŠOLSTVO, VRTCI, ŠPORT, PRORAČUN IN RAČUNOVODSTVO KS
Anja Hren
(04) 518 31 04; 031 782 552
E-pošta: anja.hren@obcina-gvp.si
RAČUNOVODSTVO IN KNJIGOVODSTVO, OBRAČUN KOMUNALNIH STORITEV
Irena Podobnik
(04) 518 31 08
E-pošta: irena.podobnik@obcina-gvp.si
RAČUNOVODSTVO IN FINANCE
Luka Prezelj
(04) 518 31 15
E-pošta: luka.prezelj@obcina-gvp.si
Oddelek opravlja naslednje upravne in strokovne naloge s področja javnih financ:
- priprava proračuna in skrb za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje,
- priprava finančnih poročil in zaključnega računa proračuna,
- vodenje finančnega in blagajniškega poslovanja ter računovodskih in knjigovodskih poslov,
- pridobivanje sredstev za delovanje in razvoj občine,
- upravljanje finančnega premoženja občin,
- zagotavljanje strokovne pomoči občinskim organom pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in drugih aktov s področja javnih financ,
- opravljanje finančno-knjigovodskih in drugih strokovnih opravil za proračun in občinske sklade,
- opravljanje finančno-knjigovodskih in drugih strokovnih opravil za režijski obrat z ločenim vodenjem evidenčnega knjiženja prihodkov, stroškov in odhodkov režijskega obrata na posebnih kontih,
- opravljanje finančno-knjigovodskih in drugih strokovnih opravil za krajevne skupnosti,
- spremljanje in nadziranje porabe sredstev pri neposrednih proračunskih porabnikih ter predlaganje ustreznih ukrepov,
- koordinacija nalog s področja proračuna z ostalimi proračunskimi uporabniki,
- spremljanje, analizirane in oblikovanje cen iz pristojnosti občine in priprava mnenj k oblikovanju cen iz koncesijskih razmerij,
- spremljanje in analiziranje davkov iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom in priprava strokovnih podlag za njihovo uvedbo oziroma usklajevanje,
- izdelava premoženjske bilance občine,
- finančno operativne naloge za potrebe izvajanja finančnih načrtov organov občine in občinske uprave,
- strokovna opravila v zvezi s finančnim poslovanjem na področju gospodarjenja s stanovanji, poslovnimi prostori in podjetništvom,
- sodelovanje pri pripravi razvojnih programov ter strategij občine,
- vodenje centralne evidence premoženja občine in premoženja pravnih oseb v lasti občine,
- obračun plač in ostalih osebnih prejemkov,
- sodelovanje s področnimi odbori in komisijami z udeležbo na sejah in predstavitvijo gradiv,
- posredovanje področnih informacij strankam,
- izvajanje drugih nalog, ki spadajo v to področje.