Občina Gorenja vas - Poljane
Zaradi preprečevanja širjenja okužb s koronavirusom občinska uprava z 21. oktobrom 2020 posluje po prilagojenem načinu poslovanja.
Poslovni čas sprejemne pisarne: | |
ponedeljek, torek in četrtek | od 8. do 15. ure |
sreda | od 8. do 17. ure |
petek | od 8. do 13. ure |
Uradne ure občinske uprave: | |
ponedeljek | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 15. ure |
sreda | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 17. ure |
petek | od 8. do 10. ure in od 11. do 13. ure |
Na delovna dneva 24. in 31. decembra se poslovni čas in uradne ure začnejo ob 8. uri in končajo ob 13. uri.
Za uporabo socialnih vtičnikov kot so Like, Share in Follow gumbi omogoči zunanje piškotke
Potrdilo o namenski rabi zemljišča se izdaja skladno s predpisi o upravnem postopku, nabor vsebine pa je skrčen na podatek o namenski rabi ter prostroskih ukrepih po predpisih o urejanju prostora. Pridobitev potrdila je odslej povsem fakultativna, čeprav je tako po svojemu namenu kot naravi najboljši vir podatkov za investitorja. Potrdilo o namenski rabi zemljišča ni več pogoj za izvedbo enostavnih posegov v prostor.
Zahtevek lahko poda vsaka fizične ali pravna oseba.
Za izdajo potrdila o namenski rabi zemljišča je pristojen upravni organ za urejanje prostora tiste občine, na območju katere se nepremičnina nahaja.
Pravna podlaga:
Zakon o prostorskem načrtovanju, Gradbeni zakon, Pravilnik o obliki lokacijske informacije ter o načinu njene izdaje
Skladno s 180 a. členom Zakona o splošnem upravnem postopku je rok za izdajo potrdila o namenski rabi zemljišča 15 dni.
Več informacij:
Gašper Čadež, telefon: (04) 518 31 23, E-pošta: gasper.cadez@obcina-gvp.si