Občina Gorenja vas - Poljane
Poslovni čas sprejemne pisarne: | |
ponedeljek, torek in četrtek | od 8. do 15. ure |
sreda | od 8. do 17. ure |
petek | od 8. do 13. ure |
Uradne ure občinske uprave: | |
ponedeljek | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 15. ure |
sreda | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 17. ure |
petek | od 8. do 10. ure in od 11. do 13. ure |
Na delovna dneva 24. in 31. decembra se poslovni čas in uradne ure začnejo ob 8. uri in končajo ob 13. uri.
Za uporabo socialnih vtičnikov kot so Like, Share in Follow gumbi omogoči zunanje piškotke
15.4.2022
Starejšim, invalidom in kroničnim bolnikom je odslej brezplačno na voljo storitev e-oskrba, ki omogoča samostojnejše, varnejše in neodvisno bivanje v domačem okolju, saj zagotavlja 24-urno povezavo z asistenčnim centrom oziroma zdravstvenim osebjem ter organizacijo pomoči, če jo uporabniki potrebujejo.
Do brezplačne storitve E-oskrba so upravičeni vsi, ki:
- so starejši od 65 let in pretežni del dneva bivajo sami;
- zaradi pridruženih kroničnih nenalezljivih bolezni spadajo v ranljivo skupino prebivalstva v primeru zbolevanja za koronavirusno boleznijo;
- jim je v skladu s predpisi s področja invalidskega in pokojninskega zavarovanja priznana invalidnost;
- v skladu s predpisi s področja invalidskega in pokojninskega zavarovanja prejemajo dodatek za pomoč in postrežbo;
- so stari 18 let ali več in so zaradi nevroloških oziroma nevromišičnih obolenj ogroženi za padec oziroma so zaradi kognitivnega upada pri demenci izpostavljeni različnim neželenim dogodkom v okolju.
Za brezplačno namestitev opreme na dom uporabnika bo poskrbel Telekom Slovenije, namestitev je enostavna, brez vrtanja in posebnih napeljav. Zainteresirani za naročilo brezplačne storitve E-oskrba lahko pokličejo na brezplačno številko 080 12 13 ali pošljejo sporočilo na eoskrba@telekom.si, vse informacije so na voljo tudi pri Zvezi društev upokojencev Slovenije.
Uporabnik E-oskrbe lahko asistenčni center na pomoč pokliče 24 ur na dan in vse dni v letu, in sicer s preprostim pritiskom na gumb varovalnega telefona, ki je nameščen v njegovem domu, ali s pritiskom na gumb za klic na pomoč na zapestnici, ki jo ima vedno pri sebi. Poleg zapestnice uporabnik prejme tudi mobilni detektor gibanja na obesku, ki ima prav tako poseben gumb za proženje klica na pomoč, hkrati pa detektor tudi samodejno zazna padec in ob tem sproži klic v asistenčni center. Uporaba opreme je zelo enostavna.
Več informacij v prilogi.