Aktualno

Delovanje Upravne enote Škofja Loka

Za uporabo socialnih vtičnikov kot so Like, Share in Follow gumbi omogoči zunanje piškotke

11.9.2023

V Upravni enoti Škofja Loka je na novo uveden sistem upravljanja čakalnih vrst. Stranka, ki se želi poslužiti storitev sprejemne pisarne, ob vstopi v upravno enoto prevzame številko na avtomatu za upravljanje čakalnih vrst, bodisi s fizičnim prevzemom številke, bodisi s skeniranjem QR kode.

V nadaljevanju stranka svoj status spremlja na informativnem ekranu pred sprejemno pisarno ali preko aplikacije s pomočjo skenirane QR kode. S to novostjo so poskrbeli za boljšo organiziranost čakajočih strank, obenem pa sistem upravljanja čakalnih vrst omogoča strankam, da preko aplikacije lahko spremljajo svoj status v čakalni vrsti. V praksi to pomeni, da v primeru daljše čakalne dobe, strankam ni več treba stati v vrsti, ampak si ta čas lahko drugače organizirajo, svoj status pa spremljajo preko aplikacije, ki jim sporoča, koliko oseb je še v čakalni vrsti pred njimi.

Mogoča je tudi enostavna in uporabnikom prijazna možnost rezervacije termina za uporabnike storitev Upravne enote Škofja Loka, ki se opravi na enostaven način:

preko spletne strani
- mobilne naprave s QR kodo (iOS, android, windows)
- s pomočjo navodil avtomatskega telefonskega asistenta (04 555 01 11)
- s pomočjo navodil preko e-pošte narocanje.ueskloka@gov.si.

Rezervacija bo aktivna samo in izključno do roka rezerviranega termina. V kolikor boste na termin zamudili in bo vaša številka že klicana, bo vaša rezervacija brisana. Za dostop do storitve boste morali ponovno pridobiti novo številko, bodisi direktno na vrstomatu na upravni enoti ali pa si ponovno rezervirati termin preko predlaganih načinov.

Dostopnost