Koledar dogodkov

Oktober 2025

3. TURNIR V VOVKALC

19.10.2025 15:00

Kulturna dvorana Sovodenj

Turistično društvo Sovodenj vabi na 3. TURNIR V VOVKALC, ki bo v nedeljo, 19. 10. 2025 ob 15. uri v kulturni dvorani na Sovodnju. Tekmovanje bo potekalo v dveh kategorijah: odrasli ter mladi od vključno 5. razreda dalje. Tekmovalci se prijavite na e-mail: td.sovodenj@gmail.com do 16. 10. 2025 oziroma do zapolnitve mest. Zmagovalca obeh kategorij čakata lepi praktični nagradi. Tudi ostali tekmovalci ne bodo odšli praznih rok.

Prijavnina za odrasle je 10 eur, za mlade brezplačno.

Učenci turističnega podmladka Podružnične šole Sovodenj bodo izvedli tudi delavnico izdelave voščilnic.

Vabljeni tekmovalci in gledalci.

V prilogi si lahko preberete natančna pravila igre:

Turistično društvo Sovodenj vabi na 3. TURNIR V VOVKALC, ki bo v nedeljo, 19. 10. 2025 ob 15. uri v kulturni dvorani na Sovodnju. Tekmovanje bo potekalo v dveh kategorijah: odrasli ter mladi od vključno 5. razreda dalje. Tekmovalci se prijavite na e-mail: td.sovodenj@gmail.com do 16. 10. 2025 oziroma do zapolnitve mest. Zmagovalca obeh kategorij čakata lepi praktični nagradi. Tudi ostali tekmovalci ne bodo odšli praznih rok.

Prijavnina za odrasle je 10 eur, za mlade brezplačno.

Učenci turističnega podmladka Podružnične šole Sovodenj bodo izvedli tudi delavnico izdelave voščilnic.

Vabljeni tekmovalci in gledalci.

V prilogi si lahko preberete natančna pravila igre:

Splošno

· Tekmovalci soglašate z uporabo podatkov za namen obveščanja, organiziranja tekmovanja in objavo fotografij s tekmovanja.

· Mlade tekmovalce v dvorani spremlja polnoletna oseba.

· Na začetku dogodka najprej naključni par tekmovalcev odigra eno ogrevalno igro.

· V nadaljevanju poteka tekmovanje na izpadanje.

· Na začetku vsakega kroga se izvede žrebanje parov, ki hkrati določi prvo pozicijo ovac oziroma volkov. V drugi igri vsakega kroga tekmovalca vlogi samo zamenjata. Za tretjo igro v vsakem krogu tekmovalca žrebata pozicijo volkov oziroma ovac.

· V vsakem od štirih krogov (odrasla) tekmovalca odigrata po 3 igre na dobljeni 2 točki; mladi pa tri kroge na dobljeni 2 točki.

Začetni položaj

• V igri sodelujeta 2 igralca, eden ima 20 ovac drugi 2 volka.

• Cilj igralca z ovcami je, da čim hitreje pripelje 9 ovac s pašnika in zapolni štalco.

• Vsaka igra je omejena na 15 minut, finalni krog iger za izbor zmagovalca ter drugo in tretje uvrščenega pa na 20 minut.

Pravila igranja

• Igro vedno začne tekmovalec, ki ima ovce. Njemu odgovori s potezo igralec z volkom.

• Ko je igralec na vrsti, lahko premakne samo eno ovco oz. samo enega volka naenkrat.

• Ovce se lahko premikajo naprej, levo, desno in diagonalno (po črtah) v smeri proti štalci. Ne smejo se premikati vzvratno, proč od štalce.

Kako pa se giblje volk?

· Volk se lahko giblje neomejeno v vse smeri in pri tem eno ovco (ali več) tudi požre, če je za njo v ravni liniji prazen prostor. To naredi igralec v eni potezi, ne da bi volka vmes spustil iz rok. Volk je dolžan pojesti ovco tudi v štalci.

Pozor

• V kolikor volk ne poje ovce, če je za njo prazen prostor, mora iti »na stran« (volka se odstrani z igralne plošče) za toliko časa, dokler drugi volk spet ne poje vsaj ene ovce.

• V tem primeru se volk, ki je šel prej »na stran«, vrne na izhodiščni položaj. Če je ta položaj zaseden z ovco, se volk vrne na nezaseden prostor pred vhod v štalco.

• Tekmovalec je dolžan opozoriti sotekmovalca na storjeno napako (premik ovce v nasprotno smer od štalce, volk ni pojedel ovce, ipd). Če tekmovalec, ki je na potezi, tega ne stori, se igra nadaljuje.

• Če igralec z volkovi zavlačuje s potezo, da bi pridobil na času, bo opozorjen. Ob drugem opozorilu bo igralec diskvalificiran.

Zmaga

• Igralec z ovcami zmaga igro, ko pripelje ovce s pašnika in popolnoma zapolni štalco z 9 ovcami.

• Če je volk pojedel toliko ovac, da jih ostane manj kot 9 in štalce ni mogoče napolniti, je igro zmagal igralec z volkovi.

• Če ovce zaprejo oba volka v štalco ali na pašniku tako, da ne moreta skakati in nimata nobene možne poteze več, zmaga igralec z ovcami.

• Če je en volk na strani, ker ni pojedel ovce in se v nadaljevanju igre zgodi, da drugi volk spet ne poje ovce, gresta oba »na stran« in zmaga igralec z ovcami.

• Če igralec z ovcami nima več možne poteze, zmaga igralec z volkovi.

• V primeru, da čas 15 (20) minut poteče in štalca ni polna, zmaga igralec z volkovi.

 

Vsak udeleženec tekmovanja dobi spominsko zahvalo. Tekmovalci, ki osvojijo prva tri mesta, prejmejo posebne nagrade. Zmagovalca obeh kategorij čakata lepi praktični nagradi.

 

Tekmovanje se zaključi z razglasitvijo uradnih rezultatov ter podelitvijo zahval in nagrad.

Prijavite se na občinski
e-novičnik

Dostopnost