Občina Gorenja vas - Poljane
Poslovni čas sprejemne pisarne: | |
ponedeljek, torek in četrtek | od 8. do 15. ure |
sreda | od 8. do 17. ure |
petek | od 8. do 13. ure |
Uradne ure občinske uprave: | |
ponedeljek | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 15. ure |
sreda | od 8. do 10. ure in od 11.30 do 17. ure |
petek | od 8. do 10. ure in od 11. do 13. ure |
Na delovna dneva 24. in 31. decembra se poslovni čas in uradne ure začnejo ob 8. uri in končajo ob 13. uri.
Javna razgrnitev osnutka Sklepa o določitvi objektov, katerih odstranitev je nujno potrebna in v javno korist, na območju Občine Celje, Občine Šoštanj, Občine Nazarje, Občine Prevalje, Občine Kamnik, Občine Medvode in Občine Gorenja vas – Poljane bo skladu z drugim odstavkom 151.c člena Zakona o interventnih ukrepih za odpravo posledic poplav in zemeljskih plazov iz avgusta 2023 - ZIUOPZP potekala od 28. avgusta do vključno 11. septembra 2024.
V istem obdobju sta osnutek sklepa in strokovno mnenje javno razgrnjena tudi na spletni strani Službe Vlade RS za obnovo po poplavah in plazovih, kjer so objavljena tudi navodila za podajo morebitnih predlogov, mnenj ali pripomb na predlog sklepa in strokovno mnenje. Podrobnosti za vsak posamičen objekt so razvidne iz strokovnega mnenja. Po pretečenem roku bodo na spletni strani objavljeni tudi odgovori in dodatna pojasnila.
Vsi lastniki in zainteresirana javnost lahko svoja mnenja, pripombe in predloge na objavljene dokumente posredujejo do vključno 11. septembra 2024 na e-naslov: gp.sopp@gov.si, s pripisom "pripombe na sklep" in navedbo naslova objekta ter številko strokovnega mnenja, navedenega v sklepu.