Aktualno

Nova blagovna znamka: Poljanska dolina, dežela pod Blegošem

Za uporabo socialnih vtičnikov kot so Like, Share in Follow gumbi omogoči zunanje piškotke

18.4.2014

Na občini v teh dneh pripravljajo vse potrebno za to, da zaživi nova predstavitvena spletna stran in blagovna znamka Poljanska dolina, dežela pod Blegošem. Z njo želijo širši javnosti predstaviti celotno Poljansko dolino od Zminca na vzhodu in do Rovt in Kladij na zahodu ter njeno raznovrstno ponudbo od gostiln do turističnih kmetij in prenočišč, produkte od turističnih, kulturnih in športnih, proizvode in storitve našega gospodarstva....

Ključno za vzpostavitev nove blagovne znamke je bilo spoznanje, da je potrebno vse, kar Poljanska dolina, v prvi vrsti Občina Gorenja vas - Poljane, nudi, celovito predstaviti širši javnosti. Na predstavitvi ponudnikov, združenih v Pot poljanskih dobrot koncem leta v Celovcu je že bilo jasno, da manjka celostna podoba. Župan Milan Čadež: »Konec leta smo se prepričali, da smo v zadnjem času vzpostavili veliko projektov, ki so bili zelo dobro sprejeti in da je potrebno storiti korak naprej. Tu mislim na Kolesarski krog po naši občini, pa protokol Poroka na Visokem, Pot poljanskih dobrot, Rupnikovo linijo z muzejem v utrdbi na Golem vrhu... ne smemo pozabiti tudi na dejavnosti naših društev. Sam sem se konkretno pozanimal o možnostih in usmeritvah, kako to narediti, pri mag. Mateji Tomin Vučkovič, vodji Sektorja za turizem v Direktoratu za turizem in internacionalizacijo na Ministrstvu za gospodarstvo. Ugotovila sva, da smo že veliko postorili na področju projektov, treba pa bi bilo najti še pravo usmeritev oziroma pravi način promocije, da dosežemo ciljno publiko. Povezali smo se sodelavci na občini, gostinci, ponudniki, društvi in dobil sem potrditev za te prve korake v tej smeri ter pridobili strokovno pomoč.«

Logotip v veliko pomoč pri oblikovanju celostne podobe
Ekipa je najprej poiskala predstavitveni znak oziroma simbol, ki bi bil preprost in bi obenem zaobjel vse dejavnosti, naravne danosti, kulinarične posebnosti, kar ni bilo lahko delo. Za to zahtevno delo smo poprosili ga. Majo Šubic in g. Borisa Oblaka, s strani komisije je pa bil izbran njegov predlog. »Ideja se je rodila na pogorišču neke druge, tista bi morda pasala na kak jogurt, in še predno sem do konca narisal, sem vedel, da je to to. Hribi in srce, s preprosto potezo, pravzaprav z zgolj dvema, povezano v eno tako celoto višjega reda, kot nekakšen vizualni rebus,« se spominja risanja prvih osnutkov. »Namenoma sem se izogibal ilustraciji in bil sem trdno odločen, da niti pod razno ne upodobim Blegoša, zato ker nimamo samo ene res izstopajoče znamenitosti.« Avtor pisanega dela logotipa je oblikovalec Matjaž Mazzini. Boris Oblak pojasnjuje: »Z njim sva bila v fini ustvarjalni navezi in mi je res zelo pomagal pri strogo oblikovalskih pravilih. No, rodili so se hribi in hkrati se je rodilo srce. Z veliko vsebine, ki je vpeta v njih.« Hribi in zelena barva predstavljajo kopasto naravo hribov Škofjeloškega pogorja, kar je aluzija na ustvarjanje Iveta Šubica, njegove upodobitve kopastih hribov, čudovito naravo in čist zrak ter prostočasne aktivnosti. Obenem pa tudi kvalitetno pridelavo in iz nje izpeljano kulinariko. Zakaj oblika srca? »Ker poudarja navezanost ljudi na svojo zemljo, srčnost, tradicijo, ljubezen dveh ključnih umetnikov, prej omenjenega Šubica in Ivana Tavčarja, do Poljanske doline, na nacionalnem nivoju pa prepoznavno ljubezensko zgodbo Tavčarjeve zgodbe Cvetje v jeseni. Ta je po najnovejši strategiji celo krovna zgodba poljanske doline,« je izčrpen Oblak.
Najvišja možna dodana vrednost na pragu domačih ponudnikov
Ob vzpostavitvi blagovne znamke in pri promociji jim strokovno pomaga Petra Mišič iz Agencije Premik: »Sodelovanje pri omenjenem projektu mi je v veliko veselje, saj je to eden redkih, če že ne edini projekt, pri katerem sodelujem kot zunanja svetovalka, in ki združuje številne strokovnjake, od zaposlenih občine, gostince, oblikovalce, IT strokovnjake in konec koncev tudi prebivalce. Vaš župan je uspel združiti različne profile ljudi, z različnimi pogledi v skupino, v tim, ki je skupaj ustvaril znamko, kar je edinstveno in redko v današnjih časih. Upam in si iskreno želim, da bo znamka (za)živela z ljudmi.« Sodelovanje teče že več kot 3 mesece, v tem času pa so že izbrali celostno grafično podobo. Ta bo ključna tudi za vzpostavitev portala, ki bo zaživel prav kmalu, saj je osnutek zanj že narejen. Župan ob tem dodaja: »Za vse, kar delamo, želimo, da nastane v naših krogih in da je posebno. Na tej spletni strani želimo prikazati čisto vse, kar se na dolini dogaja, najbolj pomembno pa je, da se Poljanci v njej najdemo in z njo poistovetimo. Glede na to, kar je bilo storjenega, verjamem, da nas bo še bolj povezala skupaj. Že omenjene projekte bomo nadgradili s predstavitvijo naših ponudnikov, pridelovalcev, predelovalcev, ponudnikov nastanitev do aktivnosti društev pa tudi predstavitve produktov in storitev našega gospodarstva, našega podjetništva.« In kaj si od vzpostavitve nove blagovne znamke obetajo? »Privabiti želimo čim več gostov, ki ob pravi ponudbi tudi več potrošijo, moj osebni cilj pa je, da našim ponudnikom ostane najvišja možna dodana vrednost na domačem pragu,« svoje namene razkriva župan.

Damjana Peternelj, Podblegaške novice, številka 3-4, marec-april 2014

Datoteke

logotip


Dostopnost