Domov  |  Prijava  |  Registracija

ponedeljek: 8-12 h
sreda: 8-12 h in 14-17 h
petek: 8-12 h

travesti travesti renkli fotokopi makinası fotokopi makinası servisi ankara ankara temizlik şirketleri travesti
Občina Medobčinski inšpektorat in redarstvo Projekti občine Krajevne skupnosti Komunala in GJS Urejanje prostora Gospodarstvo Kmetijstvo Turizem Izobraževanje Kultura Šport Socialno varstvo Zdravstveno varstvo Požarno varstvo Prireditve Povezave Varnost in zasebnost Sokolski dom
Seje občinskega sveta

Uporabno

Pot na Goro

ČAS HOJE: 1-5 ur

VIŠINSKA RAZLIKA: 287-587 m

Markantnejša vzpetina, ki se dviga pred grebenom Starega, Mladega vrha in Koprivnika je dobila preprosto ime - Gora. Domačini so na vrhu postavili romarsko cerkvico Marijinega Vnebovzetja, zato se še danes na praznik Velikega šmarna (15. avgust) zbere tu množica ljudi in se bogoslužje odvija kar na prostem. Na sam vrh vodijo številne poti in vsak si lahko po svojih željah in sposobnostih izbere tisto najljubšo. Z Malenskega vrha, Urekova pot na Goro Športni novinar Stane Urek je zelo rad zahajal na Goro in v njegov spomin je vsako drugo soboto v oktobru po tej poti organiziran spominski pohod. Moto Staneta Ureka je bil šport za vse, zato tudi z začrtano potjo in organiziranim pohodom želijo k pohodništvu privabiti čimveč ljudi. Udeleženci Urekove poti se navadno pripeljejo do Poljan ali Hotavelj, večina tistih z osebnimi avtomobili pa do vasice Malenski vrh. Na dan pohoda so mesta za parkiranje označena, vedno pa je mogoče parkirati pri kamnolomu (peljete se skozi vas in držite leve ceste, ki vodi mimo s slamo krite Žehčeve domačije). Pri tem že vidite kažipote, ki vas usmerijo v pobočje, markacije pa pripeljejo na sam vrh. Pri cerkvici sta pod mogočno lipo postavljeni klop in miza, da si popotnik lahko odpočije in kaj prigrizne, na cerkvici pa je pritrjena tabla z opisom notranjosti. Pot nato vodi do Hleviš - izbirate lahko med gozdno potjo, ki vodi preko hriba in makadamsko cesto, ki pelje nekoliko naokrog in omogoča ogled ene najdebelejših smrek (s poti se morate spustiti preko travnika). Pohod s Hleviš lahko podaljšate mimo slapov. V tem primeru prečkate cesto in se napotite v hrib, mimo Koroščeve domačije in naprej po gozdni poti mimo slapu Rancka do Andrejona. Vrnete se na Hleviše in sestopite mimo kmetij Frtunc in Savec. Pot vas pripelje naravnost do kamnoloma in na Malenski vrh. S Suše Suša je vasica med pobočji Blegoša in Gore. Parkirati je mogoče nasproti zbiralnice mleka. Pot najprej prečka mostiček, zavije desno navzgor in vodi mimo kmetije Gwolešnk do vrha grebena, od koder se že vidi vasica Malenski vrh. Od tod ste v slabi uri hoje pri cerkvi Marijinega vnebovzetja na Gori. Zanimiva je tudi Mežnarjeva domačija, kjer lahko hitro opazite, da je bila voda tu zelo dragocena. Pot se nato spusti proti Hlevišam in Malenskemu vrhu (tudi v tem primeru lahko pot podaljšate mimo slapov). V Sušo je pot speljana nazaj po Loški planinski poti, kar pomeni, da še pred Posevčnikom na Malenskem vrhu (prva hiša na desni strani ceste, nasproti znamenja) zavije desno, se spusti do Karlovca in po makadamski cesti vodi v Sušo. S Hotavelj Urekov pohod na Goro organizira športno društvo Marmor Hotavlje, zato je večina pohodnikov iz te vasi in se jim tisti, ki so se pripeljali z javnim prevozom enostavno priključijo. Pohod se prične pri gostilni Lipan na Hotavljah. Pot vodi za kmetijo Matic do kmetije Uresjak, kjer zavijete levo in čez zgornje Hotavlje mimo kmetije Boštjanovc proti križišču pri Nandetu. Na križišču vodi pot naravnost proti Hlavčim njivam. Po gozdni poti pridete do kmetije Koreninovc in greste proti Brdom mimo Bujnša. Na Brdih zavijete proti kmetiji Ržen, kjer je mogoče poizkusiti njihovo domačo hrano in pijačo. Pot potem vodi proti Malenskem vrhu in naprej na Goro po markirani poti.

Aktualno

Praznovanje ob 100-letnici povesti Cvetje v jeseni

V letošnjem letu mineva sto let, odkar je Tavčarjeva povest Cvetje v jeseni v nadaljevanjih začela izhajati v podlistku Ljubljanskega zvona. Občina Gorenja vas - Poljane in Loški muzej Škofja Loka bomo to častitljivo obletnico obeležili s serijo dogodkov na Visoški domačiji v Poljanski dolini, ki bodo potekali od 24. do 28. avgusta 2017. Več o posameznih dogodkih si lahko preberete v priloženem vabilu.